Selecteer een pagina

“Administraties met een hoog
social return gehalte”

“Administraties met een hoog
social return gehalte”

Heeft u dat ook, dat u vanuit uw maatschappelijke verantwoording gebruik wilt maken van medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt. Medewerkers die u ondanks hun positie, u prima met administratieve diensten kunnen helpen of u hierbij ondersteunen.
Dan bent u hier op het juiste adres. Wij kunnen u helpen.

Wie zijn we


Samen met de productgroep Consultium ondersteunen wij bedrijven, (non-profit) organisaties maar ook particulieren bij het uitvoeren van administratieve taken. De werkzaamheden worden uitgevoerd door medewerkers met een grote afstand tot de arbeidsmarkt, door uitbesteding van deze werkzaamheden levert u een bijdrage in het kader van Social Return. Dit is een vorm van modern ondernemerschap, lees: Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.

Wat doen we


U kunt u bij ons de gehele financiële administratie laten uitvoeren, de salarisverwerking van uw medewerker regelen. Maar ook eenvoudige niet-financiële administratieve werkzaamheden, denk aan het digitaliseren van data, het verzorgen van mailings etcetera. De werkzaamheden kunnen bij ons kantoor worden uitgevoerd dan wel bij u op locatie. De medewerkers van Adminium worden ook ingezet bij bedrijfsfinancieringsvraagstukken die door Consultium worden aangenomen, denk hierbij aan het opstellen van liquiditeits-prognoses, exploitatieoverzichten, en subsidierapportages.

Onze doelstelling


Wij hebben 2 hoofddoelstellingen.
Dit zijn:

  • U meehelpen bij het uitvoeren van administratieve werkzaamheden in de breedste zin van het woord.
  • Het genereren van betaalde werkplekken voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Door uw uitbesteding aan Adminium kunt u aan uw relaties aantoonbaar zichtbaar maken dat u vanuit maatschappelijk en verantwoord ondernemen goed bezig bent.

Hoe werken/factureren wij

Hoe werken/factureren wij

Wij werken niet zoals gebruikelijk wordt gedaan op basis van “uurtje factuurtje” Adminium werkt op basis van uitgevoerde activiteiten. Elke afzonderlijke activiteit heeft een prijs, zo betaald u een vast gestelde prijs voor ieder ingeboekt inkoop factuur, op opstelde verkoop factuur, elke betalingsherinnering etcetera. Na een oriënterend gesprek over de mogelijk door ons uit te voeren werkzaamheden kunnen wij een op maat gemaakte aanbieding opstellen. Het werken bij u op locatie voor een vastgesteld dagdeeltarief behoort ook tot de mogelijkheden.

Onze producten en Diensten

Onze producten en Diensten

i

Non-profit/verengingen

  • Ledenadministratie
  • Financiële administratie
  • Subsidie/vergoedingen aanvragen
  • Ondersteuning penningmeester
l

Bedrijven/ZZp’ers

  • Financiële administratie
  • BTW aangifte
  • Loon/Salaris administratie
  • Loon dispensatie aanvragen
  • Personele subsidies (UWV/Gemeente)

Particulieren

  • Belastingaangifte
  • Schulden inventarisatie/plan
  • Budgetbeheer
  • Startersbegeleiding/Ondernemingsplan

CONTACTGEGEVENS


Adminium (Emmen)
Postbus 2235
7801 CE Emmen

Bezoekadres:
Wilhelminastraat 47 | 7811 JD Emmen
Telefoon: 0591-649175